دوازده ایده برای محتوای خبرنامه در ارسال ایمیل گروهی

اگر شما نیز از یک سری قاعده های روزمره و تکراری که در نوشتن خبرنامه ها استفاده می شود هنگام  ارسال ایمیل گروهی تبعیت می کنید و از تکرار آن ها خسته شده اید، با کمی تغییرات در آن ها می توانید شانس بیشتری برای جذب مشتریان بیشتر بدست آورید.

ما در این جا دوازده ایده برای ایجاد محتوایی بهتردر ارسال ایمیل گروهی ارائه می دهیم

  1. لیستی از سایت ها، محصولات و مقالاتی که مورد علاقه کارمندانتان است را تهیه کرده و به اشتراک بگذارید.
  2. آخرین فعالیت، اخبار و جوایزی که شرکت شما ارائه داده است را در ارسال ایمیل گروهی نمایش دهید.
  3. اخبار روز مرتبط با کسب و کار خود را بررسی کنید و برداشت خود را به طور مختصر قرار دهید.
  4.  یک مصاحبه تصویری برجسته از کارکنان متخصص خود قرار دهید.
  5.  ویژگی های خیریه هایی که با آن ها کار می کنید را قرار دهید.
  6.  از سمینار های آنلاین، محتوا تهیه کنید و آن ها را در ارسال ایمیل گروهی خود قرار دهید.
  7.  سه مطلب مهم در مورد کسب و کارتان را که ممکن است مخاطبان ندانند، در اختیار آن ها قرار دهید.
  8. پنج نکته جدیدی که اخیرا شما و تیم کسب و کارتان تجربه کرده اید را هنگام ارسال ایمیل گروهی در اختیار مشتری قرار دهید.
  9.  یک مجموعه فیلم و یا مقاله از تجربیات خود تهیه کنید و در اختیار مخاطبان هنگام ارسال ایمیل گروهی قرار دهید.

10. یک داستان کوتاه از تاریخچه شرکت و کسب و کار خود بنویسید .

11. از مشتریان خود بخواهید سه چیزی که دوست دارند در کسب و کار، محصولات و یا خدمات شما بهتر شود را بگویند.

12. خلاصه ای از مقالات، تخته سیاه و هر جایی که محتوایی نوشته اید تهیه کنید و آن را از طریق ارسال ایمیل گروهی در اختیار مشتری قرار دهید.