چگونه تبلیغات ایمیلی موثر تری داشته باشیم؟

تبلیغات ایمیلی یکی از بهترین روش ها در دنیای کنونی تبلیغات است. ارسال ایمیل گروهی به منظور تبلیغات این روزها به یک مطمئن تبدیل شده است. بسیاری از آژانس های تبلیغاتی از ایمیل ها به منظور ارسال خبرنامه های خود استفاده می کنند و معرفی محصولات و خدمات را از این طریق انجام می دهند. اما چگونه می توانیم قدرت این نوع از تبلیغات را بیشتر کنیم؟

در این مقاله به طور مختصر به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد :

1- استفاده صحیح از نوار عنوان :

اگر تصمیم گرفته اید از تبلیغات ایمیلی استفاده کنید، باید سعی کنید در همه قسمت ها برای مخاطبین جذابیت ایجاد کنید. از همه قسمت ها مهم تر نوار عنوان است. در واقع نوار عنوان دریچه ورود به ایمیل شماست. هرچقدر عنوان شما مهیج تر و جذاب تر و خلاقانه تر باشد، نرخ باز شدن ایمیل های شما بیشتر می شود. برای اینکه بتوانید نوار عنوان های بهتری بنویسید مقاله چند ایده خوب برای نوار عنوان در فرستادن ایمیل تبلیغاتی را مطالعه کنید

 

2- استفاده از گیف ها(تصاویر متحرک) :

تصاویر پویا در انتقال مفاهیم موثر تر هستند. شما نیز می توانید از همین فرصت استفاده کنید و همه چیزهایی که مد نظرتان است را در قالب تصاویر متحرک به کاربران نمایش دهید. برای اینکه بتوانید در این راه موفق تر باشید مقاله 6 دلیلی که باید از تصاویر متحرک در خبرنامه های ایمیلی خود استفاده کنید را بخوانید

 

3- دادن هدیه به مشترکین :

مردم عاشق هدیه گرفتن هستند. در تبلیغات ایمیلی شما می توانید به آن ها در صورت عضویت در خبرنامه ها و یا اشتراک گذاری و معرفی شما به دوستانشان هدیه ای در نظر بگیرید. لازم نیست این هدیه چیز خیلی بزرگی باشد. همین قدر که نشان از قدردانی شما باشد کافیست.

 

4- پیام خوش آمد :

در هنگام تبلیغات ایمیلی ارسال پیام خوش آمد برای اعضای جدید رویکردی درست در ایجاد صمیمیت است. ارسال ایمیلی برای کاربران که به صورت شخصی برای آن ها فرستاده شده باشد و حاوی اطلاعات شخصی آن ها باشد، می تواند موجب تعاملی هدفمند شود.

 

5- ارسال ایمیل های شخصی سازی شده :

زمانیکه ایمیلی را برای کسی می فرستید و آن را با عنوان شخصی برای او ارسال می کنید، به او این حس را القا می کنید که برایش احترام و ارزش ویژه ای قائل هستید. لذا همیشه ایمیل هایتان را به صورت کاملا شخصی سازی شده ارسال نمایید.

 

6- محتوای ارزشمند :

هیچ چیز به اندازه ی محتوای ارزشمند و با کیفیت تاثیرگذار نیست. محتوا پادشاه است. این جمله را همیشه یادتان بماند. محتوای خوب می تواند همه ضعف ها و کمبودها را پوشش دهد. باید بر روی محتوا حسابی وقت بگذارید و بهترین مطالب را تولید کنید. مهم است که بدانید چه جایی از عکس ها استفاده کنید، چه جایی از ویدیوها و متن ها و .... یک انتخاب درست می تواند همه چیز را به صورت معجزه آسایی تغییر دهد.

 

7- امکان لغو اشتراک :

امکان لغو اشتراک یعنی به صورت غیر مستقیم به آن ها بگویید، آنقدر برای ما مهم و محترم هستید که هر لحظه که ناراضی بودید، اختیار آن را دارید تا لغو اشتراک کنید. در تبلیغات ایمیلی این نوع احترام به نوبه خود اثری مثبت در ذهن گیرنده خواهد داشت. پس از آن غافل نشوید.