6
اردیبهشت

ارسال ایمیل گروهی و راه های موثر آن

ارسال ایمیل گروهی بخشی از فرآیند گسترده ی بازاریابی اینترنتی است. ارسال ایمیل گروهی عبارت است از ارسال ارسال انبوه ایمیل برای رسیدن به هدفی خاص، به افرادی که خودشان ابراز تمایل کرده اند. در واقع ایمیل، تبلیغی برای یک محصول یا خدمات نیست بلکه تبلیغی برای یک صفحه از سایت تان است. بنابراین هدف آن هدایت افراد به سایت تان، جهت معرفی خدمات، محصولات، شناساندن مارک و آرم تجاری و یا جلب بازدید کننده برای سایت یا وبلاگ تان است.

ما در این جا چند روش موثر را برای بهبود بازاریابی اینترنتی شما ارائه می دهیم:

  • از نرم افزارهای مناسب برای ارسال ایمیل گروهی استفاده کنید

بهترین روش برای ارسال ایمیل گروهی استفاده از یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ حرفه ای است، زیرا استفاده  از روش های دیگر مثل یاهو و یا جی میل محدویت های خاص خود را دارند زیرا اگر بیشتر از یک حد مجاز در روز ایمیل ارسال کنید شما به عنوان اسپمر شناخته خواهید شد و حساب کاربری شما مسدود خواهد شد در حالی که استفاده از نرم افزارهای حرفه ایی ارسال ایمیل گروهی این نقص را ندارند و باعث کاهش احتمال  اسپم شدن ایمیل های ارسالی شما، افزایش سرعت ارسال ایمیل، امکان شخصی سازی ایمیل ها و... می شوند.

  • با روش های علمی و صحیح، لیست جامعی از آدرس ایمیل مشتریان خود تهیه کنید

شما می توانید با قرار دادن فرم ثبت نام در وب سایت خود باعث شوید که لیست آدرس ایمیل های شما جامع تر شود و یا با قرار دادن لینک ثبت نام در تبلیغات آنلاین خود آدرس ایمیل های بیشتری را جمع آوری کنید. در روابط روزانه ی خود نیز می توانید هر کسی را که ملاقات می کنید آدرس ایمیلش را دریافت کنید و هزاران راه دیگر که باعث می شود که تعداد آدرس ایمیل های لیست شما افزایش یابند.

  • برای ایمیل خود محتوای موثر ایجاد کنید

محتوای ایمیل خود را می توانید با قرار دادن تجارب خود در کسب و کارتان، معرفی محصولات خود، مقالات آموزشی در زمینه ی کاریتان و مصاحبه با افراد متخصص و موفق در حوزه کاری خودتان موثر تر و جذاب تر کنید.باارسال ایمیل گروهی با محتوای بهتر می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

  • کمپین ایمیلتان را ایجاد کنید.

در این بخش که آخرین مرحله از ارسال ایمیل گروهی است شما باید اطلاعات ایمیلی را که می خواهید  ارسال کنید، وارد کنید. این اطلاعات شامل نام کمپین، موضوع ایمیل، نام فرستنده ایمیل، وارد کردن آدرس ایمیل خودتان می باشد. سپس باید قالب ایمیل خود را طراحی و محتوای ایمیل تان را وارد کنید و سپس تنظیمات مربوط به تاریخ و ساعت ارسال ایمیل تان را وارد کنید.