• راه رسیدن به Inbox و گریز از اسپم شدن در ارسال ایمیل گروهی

    شما معمولا در زندگی خود با وضعیتی که ناگهان نرخ باز شدن ایمیل هایتان از 20% به 5% یا کمتر سقوط کرده باشد را تجربه کرده‌اید. ممکن است روز شما این گونه شروع شود: شما از خواب بیدار شدید،لپ تاپ خود را باز کرده اید و ایمیل های خود را خود بررسی کردید و خوشحال از این که خبرنامه ای طراحی کرده اید روی گزینه send  کلیک می کنید و هیجان درونتان اوج می گیرد و در انتظار باز شدن ایمیل ها و کلیک خوردن آن ها هستید.
    اما یک ثانیه صبر کنید چرا بعد از یک ساعت از ارسال ایمیل گروهی نرخ باز شدن و کلیک آن ها کم است؟ شما ناگهان تعجب می کنید!! 3 ساعت....5....ساعت..3%نرخ باز شدن، چگونه می تواند این اتفاق بیفتد!! باید چیز اشتباهی وجود داشته بود. شما شروع به وحشت و نگرانی می کنید آن گاه خواستار چت با تیم پشتیبانی ما می شوید که البته حق هم دارید و ما درک می کنیم . با این حال هیچ نا هنجاری در 99% موارد وجود ندارد ما در این مقاله به شما مشاوره هایی جهت این که ایمیل های شما بعد از ارسال ایمیل گروهی به inbox شخص برود و نرخ باز شدن شما را افزایش دهد، می دهیم.

    • ارسال ایمیل گروهی از دامنه خود
      این خیلی خوبه که ایمیل های خود را به دوست و یا همکار خود تحت دامنه هایی مانند @yahoo.com،@gmail.com...بفرستید اما  هنگامی که می خواهید ارسال ایمیل گروهی انجام دهید دیگر این چنین نیست شما باید ایمیل های خود را با دامنه  خود بفرستید...
      هم چنین این که شما نباید اسامی مختلف و یا ایمیل های خود را تحت سندر های مختلف بفرستید و از اسامی واضح و روشن استفاده کنید مانند newsletter@ ، راه دیگری که بسیار مفید است شخصی سازی می باشد.
      همه ما در زمینه شخصی سازی ایمیل خبرهایی شنیده ایم مانند استفاده از نام مشتری، ارسال تبریک تولد، ایمیل های بخش بندی شده و ...اما گاهی فراموش می کنیم که باید همه چیز ها با شما شروع شود. هنگام ارسال ایمیل گروهی ایمیل های خود را شخصی سازی کنید زیرا تاثیر شگفت انگیزی در بالا رفتن نرخ باز شدن ایمیل های شما دارد.

    آیا تاکنون متوجه شده اید که برخی از مردم تصویر خود را کنار ایمیلشون دارند این یک آواتار است. آواتار یک عکس کوچک یا تصویر که تجسم صاحب آن می باشد این یکی از ساده ترین راه ها برای معرفی شرکت خود در سراسر اینترنت است.به سایت www. Gravatar.com بروید و یک عکس خود یا کمپانی خود را بارگذاری کنید و با آدرس ایمیلتان لینک می شود.

     

    • شناسایی دامنه شما
      شما هم اکنون چیزی شبیه peter@yourdomain.com  اضافه کرده اید و آماده ارسال می باشید. اما صبر کنید آیا شما چیزی را فراموش نکرده اید؟ بله، احراز هویت دامنه 
      چرا مهم است؟ دامنه ایمیل شما است که به سرور شما اجازه ارسال ایمیل می دهد و این باعث ضد فیلتر اسم شما و تایید اینکه این ایمیل ها واقعی هستند می شود.

     

    • چک کردن محتوای خبرنامه:
      برخی از افراد خبرنامه هایشان دارای محتوای زیان بار است راه خاصی برای بهبودش وجود ندارد اما می توان با کاهش برخی از کلمه های کلیدی و محدود کردن آن ها اسپم را کاهش داد در این جا برخی از راهکار هایی که برای محتوا در ارسال ایمیل گروهی مفید هستند را به شما توصیه می کنیم.
    1. استفاده از لینک های معتبر بدون استفاده از لینک های وابسته
    2. استفاده از یک محتوای کوتاه و جلوگیری از تشریح بیش از حد مطالب
    3. تعادل بین تصاویر و متن خود بوجود آورید.
    4. از علائمی مانند تعجب،علامت سوال و ... در ارسال ایمیل گروهی کمتر استفاده کنید. درواقع استفاده نکردن بیش از حد از آن ها
    5. اجتناب از نوشتن متن به رنگ قرمز
    6. اجتناب از عبارات ترغیب کننده اشتباه مانند مثلا لطفا این جا کلیک کنید.

     

    • هرگز لیست ایمیلی را خرید نکنید
      برای ارسال ایمیل گروهی خود هرگز از بانک ایمیل استفاده نکنید زیرا اکثر آن ها ایمیل های Bounce دارند و ارسال خبرنامه به آن ها باعث می شود که از تعداد ایمیل هایی که می توانستید به نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود وارد کنید کم شود و هم چنین در اکثر موارد باعث بالا رفتن نرخ اسپم شما می شود.

     

  • چگونه بهترین خبرنامه را در ارسال ایمیل گروهی ایجاد کنیم؟

    چرا امروزه ارسال ایمیل گروهی در زمینه ی کسب و کارمان باعث بهبود آن می شود؟ آیا لازم است هفته ایی یک بار خبرنامه ارسال کنیم یا در هفته چند بار ارسال داشته باشیم؟ همان طور که می دانید ارسال ایمیل گروهی منظم به صورت هفتگی یکی از مهم ترین راه های حفظ ارتباط با مشتریان و ایجاد یک تصور مثبت از کسب و کارتان است.

    هر کسب و کاری با دو بخش از نیازهای مشتری سر و کار دارد.  نخست، نیازهای ظاهری است که می تواند نیازهای ظاهری مشتری به محصولات و خدمات ما باشد. نیازهای نوع دوم، نیازهای ذهنی مخاطب است یعنی نیازهایی است که باید برای ذهن مخاطب برآورده شود. یعنی وی در نیازهای ذهنی اش از یک بطری آب معدنی، می خواهد مطمئن شود این محصول نه تنها عطش وی را برآورده می کند بلکه به سلامت بیشتر وی، شاید زیبایی اش و یا شادابی اش کمک می کند. نیاز اول با یک بار برخورد مشتری با محصول یا خدمات شما برآورده می شود ولی نیاز دوم تنها با ارتباط مداوم و مستمر برآورده می شود.

     در نظر داشته باشید برای جلب توجه مشتریان خود مانند یک مجله یا روزنامه عمل کنید که انواع محتوا را در سبک های مختلف در اختیار خواننده قرار می دهد. فقط یک نوع مطلب مثلا فقط آموزشی در خبرنامه تان هنگام ارسال ایمیل گروهی قرار ندهید. نرم افزار های ایمیل مارکتینگ امکان جذابی برای ایجاد خبرنامه ها در اختیار کاربران قرار می دهند تا با استفاده از آن ها بتوانند بهترین و جذاب ترین خبرنامه را ایجاد کنند. به همین دلیل به تمام کسانی که به دنبال پیشرفت در کسب و کارشان هستند پیشنهاد می شود که برای تبلیغات خود از ارسال ایمیل گروهی استفاده کنند. ارسال ایمیل گروهی  توسط نرم افزار های ایمیل مارکتینگ با ارائه گزارش بعد از ارسال ایمیل این امکان را به شما می دهد که با این اطلاعات مطالب خبرنامه های بعدی تان را مناسب و مورد علاقه مشتریان خود اصلاح کنید. مطالبی را برای مشتریان و مخاطبان ارسال کنید که مطمئن هستید آن ها را می خوانند و حتی برای آن ها نظر می نویسند. زمانی که یک خواننده برای خواندن خبرنامه ی شما صرف می کند به همان میزان ارزش دارد که برای انتخاب کالای شما می گذارد.

     در محتوای وبلاگ و سایتتان و یا در ارسال ایمیل گروهی تان، با لحنی صمیمانه و خودمانی صحبت کنید. مخاطب شما باید از هر طبقه فرهنگی و اجتماعی شما را بفهمد. ترکیبات شیمیایی و فیزیکی و کارخانه ای و آزمایشگاهی و حرف های تخصصی را بگذارید برای همکاران و شریک های حرفه ای خود. مجله های هفتگی و مطالب «خبرنامه» ها باید کوتاه و ساده و جذاب باشند.  در ارسال ایمیل گروهی از گزاف گویی خودداری کنید و مشتری را به سمت هدف سوق دهید.

  • فروش بیشتر در ارسال ایمیل گروهی با موضوع آن

    ارسال ایمیل گروهی امروزه جزء کم هزینه ترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد. ولی سبک تبلیغات از این طریق برای جذب مشتریان اهمیت ویژه ایی دارد. همان طور که می دانید یک ایمیل با موضوع جنجالی تاثیر دو چندان در خواننده و بیننده ی آن می گذارد. بهتر است هنگام ایجاد ایمیل برای ارسال ایمیل گروهی خوانندگان را تشویق کنید كه خبرنامه های ارسالی مربوط به شركت شما را بخوانند. بنابراین شما باید نهایت دقت را در ارائه موضوع ایمیل خود به كار گیرد.
    بهتر است از كلماتی در موضوع ایمیل خود استفاده كنید كه به سرعت توجه خریدار و خواننده را به سوی خود جلب كند. مانند" رایگان"،" شگفت‌انگیز"، "جذاب"، "تضمینی" و کلماتی از این قبیل.
    بعد از جذب خواننده باید اهداف خود را در كم‌ترین زمان بیان کنید. سعی كنید متن ایمیل را با ساده‌ترین حالت ممكن بیان کنید طوری که برای کم سواد ترین خوانندگان قابل فهم باشد.
    متن ایمیل خود را کوتاه و مختصر بنویسید که خسته کننده نباشد و در عین حال منظور کلی شمارا به خواننده آن برساند.
    سعی كنید در ارسال ایمیل گروهی از كوتاه‌ترین جملات و پاراگراف‌ها در متن استفاده كنید تا خبرنامه ی شما برای خواننده خسته كننده نباشد.
    سعی كنید محصولی كه از طریق ارسال ایمیل گروهی به فروش می‌رسانید دارای گارانتی و اعتبار مناسب باشد.
    حتی اگر محصول و یا خدماتی كه شما ارائه می‌دهید بهترین باشد تا زمانی كه گارانتی مناسبی برای خدمات و محصولات خود ارائه ندهید استقبال زیادی از آن به عمل نخواهد آمد.
    با این روند تعداد مشتریان شما در طول‌ چندین سال ثابت خواهد ماند و یا تغییر چندانی نخواهد كرد.
    این امر به خوانندگان ایمیل شما اطمینان خاطر بیش‌تری خواهد بخشید و در نتیجه فروش شما توسط ارسال ایمیل گروهی بیش‌تر خواهد كرد.
    در نهایت راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای متمایز کردن سبک ارسال ایمیل گروهی خود از آن استفاده کنید. سعی کنید که توجه گیرنده را به ایمیل جلب کنید، اما از ادعاهای اغراق آمیز خودداری کنید. از نوشته های ساده استفاده کنید. گیرنده را تشویق کنید تا از وب سایت شما بازدید کند.

  • نکاتی که ارسال ایمیل گروهی را به سرعت به صعود می رساند

    با گسترش فضای مجازی استفاده از تبلیغات اینترنتی راهی موثر با هزینه ی بسیار کم است که باعث بهبود روند کسب و کار شده است. همان طور که دقت کردید در ارسال ایمیل گروهی هم مانند هر فعالیت دیگری سلسه مراتب وجود دارد. با پیدا کردن این سلسله مراتب ها می توان کارها را ساده تر کرد. در ابتدای راه نام و ایمیل ارسال کننده، اعتماد مشتری را به نام تجاری شما جلب می کند و یک حس اعتبار نسبت به شما و کسب و کارتان برایش ایجاد می شود. سپس موضوع ایمیل جذاب ترین و مهم ترین عامل در باز شدن ایمیل های شما توسط کاربران می باشد، حالا بعد از این دو قدم بزرگ بهتر است این بار به فکر نگه داشتن مشتری در ایمیل خود باشید. یعنی کاری کنید که مشتری بیشتر از 15 ثانیه وقت صرف مطالعه ایمیل شما کند. بله 15 ثانیه. آمار های جهانی نشان می دهد متوسط زمانی که یک کاربر بعد از باز کردن ایمیل برای خواندن آن وقت می گذارد، 15 الی 20 ثانیه است، در این زمان او نهایت 50 کلمه را اسکن می کند و تمام این مدت مدام چشمش در حال پریدن از این تصویر به آن تصویر است و هیچ گاه از ابتدا تا انتهای خبرنامه را نمی خواند، اغلب ما حتی یک صفحه از کتاب درسی خود را با دقت از ابتدا تا انتها نمی خواندیم چه برسد به ایمیل های تبلیغاتی که اصولا با عجله و در حین کارهای روزمره به آن ها سر می زنیم. این یعنی هرچه ایمیل شما دارای المان های گرافیکی باشد، احتمالا مشتری را بیشتر درگیر خود می کند، چون برای او مسلما درک خواسته ارسال کننده با چرخیدن در المان ها گرافیکی، راحت تر و جذاب تر است تا اسکن 50 کلمه یا خواندن 1 الی 2 جمله. اما به یاد داشته باشید در استفاده از رنگ ها باید قانون هارمونی رنگ ها  را رعایت کنید و بیش از حد ایمیل را شلوغ نکنید. زیرا به همان اندازه که یک ایمیل فقط متنی مشتری را خسته می کند، ایمیل شلوغ و پر از رنگ های تند و تصاویر گوناگون مشتری را فراری می دهد.برای ارسال ایمیل گروهی بهتر، در ادامه نکاتی را ارائه می دهیم که با استفاده از آن ها می توانید روند کار خود را بهبود بخشید.

    1. از کدهای جاوا در در ارسال ایمیل گروهی استفاده نکنید. با انجام این کار ممکن است ایمیل شما به عنوان اسپم شناخته شود.
    2. سعی کنید محتوای خبرنامه ی شما در ارسال ایمیل گروهی بیشتر از کد های HTML باشد.
    3.  از فرستادن ایمیل، با متن طولانی به شدت پرهیز کنید به جای توضیحات طولانی بهتر است مشتریان خود را با یک یا چندین لینک به سایت اصلی خود هدایت کنید.
    4. اگر از یک ایمیل شرکتی برای ارسال ایمیل گروهی استفاده می کنید بهتر است اعتبار دامنه ی ایمیل خود را تعیین کنید تا از ورود ایمیل های ارسالی تان به شاخه ی اسپم جلوگیری کنید.
    5. اگر در ارسال ایمیل گروهی  از کلمات انگلیسی استفاده می کنید میان کلمات فاصله نیندازید.
    6. در موضوع ایمیل خود از کلمات اسپم،apple, test  استفاده نکنید زیرا باعث می شود ایمیل ارسالی شما به شاخه ی اسپم برود.
    در مقالات بعدی نکات کلیدی دیگری در مورد ارسال ایمیل گروهی به شما ارائه خواهیم داد.
  • با ارسال ایمیل گروهی به سرعت در کسب و کارتان پیشرفت کنید

    "در سال های اخیر ارسال ایمیل گروهی تبدیل به بخش بزرگی از بازاریابی در سطح جهان شده است. به طوری که بازاریان به اندازه تبلیغات رسانه ای و تلویزیونی برای این نوع تبلیغات نیز هزینه می کنند. در سال 2012 کمپانی تحقیقاتی Forrester پیش بینی کرده بود  که بازاریابان تا سال 2016 حدود 77 میلیارد دلار هزینه صرف تبلیغات آنلاین خواهند کرد."

    همچنین به گزارش نظرسنجی که در سال 2012 توسط strong mail انجام شد، اکثر (68%) مدیران کسب و کار ها اعلام کردند که چشم انداز آینده تبلیغات آنها، یکپارچه سازی بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل می باشد.

    ارسال ایمیل گروهی جز اولین ابزار های مورد استفاده بازاریابان برای جمع آوری پایگاه داده بوده است.

    مزایای اجازه گرفتن از مشتری در ارسال ایمیل گروهی :

    وقتی کسی به طور داوطلبانه آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار می دهد تا عضوی از پایگاه داده شما شود، در واقع شما را به عنوان یک شرکت معتبر شناخته است و اجازه ارسال ایمیل های مرتبط و روزانه یا هفتگی را به شما داده است. به خاطر داشته باشید تا زمانی که شما از ارسال ایمیل گروهی به طور محترمانه و مسئولیت پذیر استفاده می کنید، یک ابزار بسیار قدرتمند برای کسب و کار شما به حساب می آید.

    5 راه برای ایجاد اعتماد و گسترش آن در ارسال ایمیل گروهی:

    1-    ایجاد خبرنامه ای ماهانه با تم و محتوای منحصر به فرد که تمرکز آن روی نیاز مشتریان باشد. بدانید که چه کسانی ثبت نام کرده اند و دلیل ثبت نامشان چه بوده است و از شما چه می خواهند.

    2-    آمار کمپین های خود را دنبال کنید و بهترین زمان بندی را برای ارسال ایمیل پیدا کنید. با ارسال بیش از حد ایمیل در یک روز تنها لیست ایمیل خود را کوچک و کوچک تر خواهید کرد و کاربران را تشویق به لغو عضویت از خبرنامه های خود خواهید کرد.

    3-    پیشنهاد ویژه ای در محتوا های خود قرار دهید به طوری که افرادی که عضو نیستند، به آن پیشنهاد دسترسی نداشته باشند و تنها راه دریافت پیشنهاد شما عضویت در خبرنامه باشد. بگذارید کاربران شما بدانند با ثبت نامشان تا چه اندازه برای شما خاص هستند.

    4-    پست الکترونیک خود را در تمام ابزارهای تبلیغاتی خود یکپارچه سازید و خبرنامه های خود را در شبکه های اجتماعی خود، وب سایت، وبلاگ، پادکست ها و غیره نیز بگنجانید. همچنین اطمینان حاصل کنید که لوگوی شرکت و یا سایتتان در همه نوع از تبلیغاتتان با تصویری مشخص و ثابت وجود داشته باشد.

    5-    ارائه خدمات جدید همیشه شعارتان باشد. ارائه خدمت رایگان و سپس فروش راه کار بهترین فرمول می باشد. کسب درآمد با ایجاد روابط قوی و استفاده از اعتماد مشتری تضمین طول عمر مشتری می باشد.

    ارسال ایمیل گروهی یکی از بالاترین ابزار تبلیغات اینترنتی می باشد که اگر درست و با برنامه ریزی به کار رود، در سال می تواند به طور متوسط لیست ایمیل هر کسب و کار را تا 30% افزایش دهد.

  • 10
    اردیبهشت

    نکات مهم در ارسال ایمیل گروهی

    امروزه راه های زیادی برای پیشرفت در تجارت وجود دارد و بازاریابی اینترنتی در این بین از اهمیت ویژه ایی برخوردار است یکی از راه های بازاریابی اینترنتی ارسال ایمیل گروهی به آدرس ایمیل مشتریان است که از این طریق آن ها را با خدمات، قیمیت، تخفیف، هدایا و ... مطلع کنید.

    ما در این جا چند نکته ی ارزنده را در مورد ارسال ایمیل گروهی به شما ارائه می دهیم

    1. هنگام ارسال ایمیل گروهی، اگر محتوای رایگان یا تجاری ارائه می کنید اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات به آسانی در جای دیگر در دسترس نیست. اخبار، تحلیل ها و تجربیات تجاری شما جزو این موارد هستند. مطمئن شوید که محتوای شما آنقدر جذاب باشد که مخاطبین شما با اشتیاق ایمیل های شما را دنبال کنند.
    2. به کاربران کمک کنید که مشکلات خود را حل کنند بدین طریق آنها را به افراد وفاداری تبدیل کرده اید تا همیشه اخبار شما را دنبال کنند.
    3. هنگام ارسال ایمیل گروهی فایل های صوتی و تصویری را به صورت رایگان و انحصاری در اختیار مخاطبین لیست خودتان قرار دهید. با انجام این کار ارتباط بهتری با اعضای لیست خودتان برقرار می کنید.
    4. از لینک دادن در در ایمیل های ارسالی به مقالات مفید دیگران اجتناب ورزید. کاربران عضو لیست شما شده اند تا با شما ارتباط برقرار کنند.
    5. تقسیم اعضا لیست خودتان به دو گروه و به هر کدام یک محتوا را با رنگ و ساختار متفاوت بدهید. با انجام این کار می توانید بهترین طرح را برای نامه های خودتان انتخاب کنید.
    6. رفتار کاربران  را با استفاده از نرم افزار گوگل آنالیز، پس از ورود به سایت تحلیل کنید و نرخ تبدیل فروش خودتان را در هر ایمیل محاسبه نمایید. با این روش می توانید بهترین بازدهی را در ارسال ایمیل گروهی بدست آورید.
    7. اگر فقط بر روی یک موضوع تمرکز کرده‌اید آدرس صفحه مورد نظر را در بخش‌های مختلف ایمیل تکرار کنید.
Go To
Page Size