• 21
    اردیبهشت

    چندین ایده ی برتر در ارسال ایمیل گروهی

    • خلاصه ایی از با ارزش ترین مقالاتی که در جا های دیگر منتشر شده است را برای خود تهیه کنید.
    • یک لیست از آخرین آپدیت های گوگل شامل وب سایت ها، اخبار و ... برای خود تهیه کنید و ازآن ها برای طراحی موضوع، محتوا و .... ی خبرنامه ی خود در ارسال ایمیل گروهی استفاده کنید در این حالت که خبرنامه های شما به روز باشند نرخ باز شدن آن ها هم افزایش می یابد.
    • با مشتریان خود مصاحبه کنید و نتیجه ی حاصل از مصاحبه ی خود را در ارسال ایمیل گروهی قرار دهید. 
    •  برای هر خبرنامه ی خود یک نظر سنجی قرار دهید و در ارسال ایمیل گروهی بعدی تان آن ها را به اشتراک بگذارید و از نتایج به دست آمده برای بهبود کاری خود استفاده کنید.
    • خلاصه ایی از با ارزش ترین مقالاتی که در جا های دیگر منتشر شده است را برای خود تهیه کنید.
    •  لیستی از اخبار مهم بازاریابی را برای خود تهیه کنید و از آن ها در ارسال ایمیل گروهی استفاده کنید.
    •   فهرستی از مفید ترین محصولات خود تهیه کنید و در خبرنامه خود قرار دهید.
    • برای ارسال ایمیل گروهی لیستی از زمینه های قابل چاپ که در ایمیل می شود استفاده کرد تهیه کنید.
  • آیا در ارسال ایمیل گروهی رسیدن ایمیل به inbox یک چالش است؟

    رسیدن ایمیل به inbox یکی از بزرگ ترین نگرانی های بازاریابان اینترنتی در ارسال ایمیل گروهی است. اگر در ارسال ایمیل گروهی، ایمیل ها به  inbox مشتری نرسد مثل این است که شما هیچ ایمیلی ارسال نکرده ایید.

    ارسال ایمیل گروهی می تواند یک چالش باشد. یک سابقه ی بد در ارسال ایمیل می تواند بر روی دریافت ایمیل در inbox تاثیر منفی بگذارد.

    به منظور کمک به کسانی که  ارسال ایمیل گروهی انجام می دهند با چندین کارشناس در این زمینه صحبت کرده اییم که بتوانیم بیش از گذشته در رسیدن ایمیل به inbox مشتری شما را یاری کنیم.

    همیشه از این که ایمیل ارسالی شما مشکلی ندارد مطمئن باشید

    بزرگ ترین چالشی که امروزه بازاریابان با آن مواجه هستند آگاهی و درک این است که  چرا ایمیل های ارسالی آن ها وارد اسپم می شود. بیش تر بازاریابان ایمیل از ایمیل های شرکتی و سازمانی برای ارسال ایمیل گروهی استفاده می کنند زمانی که ایمیل سندر شما یک ایمیل شرکتی است بهتر است اعتبار دامنه ی ایمیل شما تایید شده باشد بازاریابانی که از نرم افزار های ایمیل مارکتینگ نظیر میلرلایت استفاده می کنند می توانند با طی کردن یک سری مراحل به سادگی تاییدیه اعتبار دامنه ی ایمیل خود را انجام دهند.

    به این ترتیب میزان زیادی از ایمیل های آن ها وارد inbox مشتریانشان می شود.

    کیفیت فهرست و مطالب مرتبط

    بزرگ ترین چالش که شرکت ها این روزها با آن مواجه می شوند تهیه لیست ایمیل هاست که این لیست ایمیل ها باید درست و مرتبط باشند و براساس اهدافی که شرکت دنبال می کند بخش بندی شوند. یک ایده ی خوب برای اضافه کردن یک بخش به برنامه ارسال ایمیل گروهی این است که نیازهای مشتریان خود را بررسی کنید ببنید آیا آن ها این نوع ایمیل هایی که برای آن ها ارسال می کنید را دوست دارند یا نه؟

    دانستن آن چه مشتریان نیاز دارند همراه با ارائه پیشنهاداتی ارزنده می تواند به خوب شدن محتوای ایمیل کمک کند.

    به فیدبک مشتریان خود پس از ارسال ایمیل گروهی توجه کنید. ببینید مشتریان بیشتر بر روی کدام یک از لینک های ارسالی کلیک کرده اند و کدام موضوع برا ی آن ها جذاب تر بوده است

    طبق تجربه، دریافت شده است که افرادی که تکنیک ها را در ارسال ایمیل گروهی به درستی انجام می دهند میزان زیادی از ایمیل های آن ها وارد inbox مشتریانشان می شود.

    منبع:

    http://sherpablog.marketingsherpa.com/consumer-marketing/email-

    marketing-what-are-some-of-biggest-deliverability-challenges

  • ایده های برتر برای ارسال ایمیل گروهی

    چالشی که امروزه شرکت ها بسیار با آن مواجه هستند این است که چگونه می توانیم فروش خود را افزایش دهیم ؟

    چگونه افراد بیشتری را به لیست انتخابی خود اضافه کنیم ؟

    گاهی اوقات لازم است که به آینده، شفاف تر نگاه کنیم . ارسال ایمیل گروهی به ما کمک می کند درک بهتری از این که چه قصدی داریم پیدا کنیم .

    برای ارسال ایمیل گروهی  موفق تر در ادامه به ذکر ایده هایی برتر می پردازیم:

     - فقط به دنبال طراحی زیبای ایمیل نباشید

    زمانی که فروشگاه HP Home & Home Office خبرنامه  خود را مجدادا طراحی کردند به طراح تنها وظیفه خلق تصویری که زیباتر به نظر بیاید را ندادن بلکه آن چه را که بیشتر مورد توجه مردم قرار داشت را تولید و به مردم عرضه می کردند. برای ارسال ایمیل گروهی علاوه بر زیبایی ایمیل به محصولات مورد نیاز مشتریان هم توجه کنید.

    - به مشتریان کمک کنید تا در کارهای خیر هم شرکت کنند

    ارسال ایمیل گروهی  سبب شد مشتریانی که کمک مالی به برنامه  “Plant a Tree” کرده اند  در یک تلاش مشترک با صندوق حفاظت و Carbonfund.org  در آوریل 2008  کامپیوتر های متعددی خریداری کردند و در اختیار نیازمندانی که به کامپیوتر احتیاج داشتن و قدرت خرید آن را نداشتند، قرار دادند.

    - مردم از مردم خرید می کنند.

    مردم از مردم خرید می کنند ، مردم از کمپانی ها، فروشگاه ها یا از وب سایت ها خرید نمی کنند .

    مردم از مردم خرید می کنند . ارسال ایمیل گروهی  برنامه نیست بلکه راهی از  ارتباطات  می باشد . زیرا که مشتریان شما با به اشتراک گذاشتن ایمیل شما، خدمات و محصولاتتان را به بقیه هم معرفی خواهند کرد.

    تور جهانی ATP  این اصل را اهرمی در پیام خوش آمد گویی به اعضای جدیدش قرار داده است .

    - بیشتر سعی کنید با ارسال ایمیل گروهی مشتریان قدیمی خود را حفظ کنید تا این که در تلاش برای جذب مشتریان جدید باشید

    بیشتر شرکت ها برای کسب یک مشتری جدید وقت و هزینه زیادی را را صرف می کنند که این در بازاریابی زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرد.

    - ایمیلی که به خوبی طراحی شده باشد دارای 1000 کلمه با ارزش است

    طراحی ایمیل کل کاری که باید انجام دهید نیست . چرا که ایمیل هایی که ساده طراحی شده اند نتایج شگف انگیزی داشته اند .با این حال محتوای یک ایمیل موضوع کلیدی می باشد .زمانی که یک متن ساده بتواند به خوبی کار کند به آن یک راه حل B2B  گفته می شود . گاهی اوقات ارتباط برقرار کردن با یک مشتری به صورت دیداری بسیار سخت می باشد . پس از ارسال ایمیل گروهی به عنوان پل برای ارتباط با مشتریانتان استفاده کنید.

    - در ایمیل های خود کمی طنز داشته باشید

    ارسال ایمیل گروهی  می تواند کمی هم با طنز همراه باشد حتی اگر در حال فروش محصولات IT  یا بهبود خدمات باشد .

    http://sherpablog.marketingsherpa.com/marketing/email-marketing-ideas-and-inspiration-from-11-years-of-award-winners/

  • ارسال ایمیل گروهی روشی کم هزینه و موثر

    هر کسب و کاری برای درآمد بیشتر نیاز به مشتری دارد، برای جذب مشتری نیاز به تبلیغ و برای تبلیغات نیاز به سرمایه دارد، ارسال ایمیل گروهی یکی از بهترین و کم هزینه ترین ابزار تبلیغاتی در دنیای مجازی به شمار می رود. اما خیلی از کسب و کارها تصورشان از ارسال ایمیل گروهی این است که با کم ترین هزینه یک نرم افزار ارسال ایمیل گروهی خریداری کنند، سپس به دنبال خرید یک بانک ایمیل چند ده هزارتایی باشند و تمام. روزانه، ماهانه یا سالانه بدون هیچ نوع برنامه ریزی تعدای خبرنامه تبلیغاتی، با هرنوع طرح، هر نوع محتوا و هر نوع موضوعی که به ذهنشان می رسد به هر نوع قشر کاربری ارسال کنند، کاربرانی که روحشان هم خبر ندارد ایمیل هایشان از کجا به دست فلان کسب و کار رسیده است. به همین دلیل است که بیشتر آن ها از ادامه ارسال ایمیل گروهی خود خسته می شوند و نتیجه ای از آن عایدشان نمی شود هم چنین به دلیل خرید لیست ایمیل غیرمجاز اکثر خبرنامه هایشان یا اسپم می شوند و یا اصلا خوانده نمی شوند.

    ارسال ایمیل گروهی هم مثل تمام راه کارهای تبلیغاتی دیگر برای رسیدن به بازده بالا نیاز به برنامه ریزی دارد، برنامه ریزی سالانه و یا چند ماهه. اگر در همیشه از ابزارهای ارسال ایمیل گروهیاستفاده می کردید، پس از گذشت یک سال جدا از میزان فروش، لیست مشتریانتان چقدر افزایش پیدا کرد؟ آیا حداقل برای زمان و تعداد خبرنامه هایتان برنامه ریزی مشخصی داشتید؟ یعنی سعی کردید ایمیل هایتان را در روزهای مشخصی از هفته و در ساعات مشخصی از روز ارسال کنید؟

    اگر در گذشته برای ارسال ایمیل گروهی خود برنامه مشخصی نداشته اید مطالب این مقاله تا حدی می تواند مسیر برنامه ریزی آینده ی شما را روشن تر کند. مسلم است هر کسب و کاری بسته به نوع خدمات، منطقه، سابقه تجارت، میزان سرمایه و .... برنامه ریزی های متفاوتی خواهد داشت.

    -  محتوای حرفه ای ارسال کنید

    هریک از ما ایمیل های تبلیغاتی زیادی را دریافت کرده ایم، ایمیل هایی که تماما تبلیغ کالا و خدماتشان است، اما چند درصد از این ایمیل ها واقعا همان چیزی را نوشته اند که ما به آن نیاز داریم، تا حالا چند مرتبه از ایمیل هایی که دائما تبلیغات خود را ارسال می کنند و هدفشان فقط فروش است کلافه شده ایم؟

    برای بالا بردن محبوبیت و کیفیت فروشتان و همچنین حرفه ای بودن کسب و کارتان فقط به تبلیغات نپردازید، به کاربران خود چیزی فراتر از محصولاتتان ارائه دهید، بگذارید بدون صرف پول از شما و کسب و کارتان چیزی یاد بگیرند. پیشنهاد ما به شما این است که محتوای ایمیل هایتان 30% تبلیغ و 70% آموزش باشد.

    -  بانک ایمیل هرگز

    شما هم مانند خیلی از کسب و کارهای دیگر می توانید با بیست هزار تومن یک بانک ایمیل یک میلیون تایی خریداری کنید، اما از این یک میلیون چند ایمیل سالم برای شما باقی می ماند؟ از این ایمیل های سالم چند درصدشان خبرنامه های شما را باز می کنند؟

    با این بانک ها نه تنها آمار بونس و اسپم خود را بالا برده و آمار باز شدن ایمیل هایتان را پائین می آورید، بلکه پنل ایمیل خود را نیز از دست خواهید داد. اگر به این سادگی می شد لیست ایمیل جمع کرد، پس این همه فرم ثبت نام در وب سایت ها به چه دردی می خورد؟ این همه تشویق کاربران به ثبت نام در سایت چه طور؟

     قانون مهم ارسال ایمیل گروهی: فقط به کاربرانی که از آن ها مجوز ارسال خبرنامه تبلیغاتی گرفته اید، ایمیل ارسال کنید

    -  منظم ارسال کنید، مشتری را کلافه نکنید

    تا حالا شده است عضو وب سایتی باشید و بدانید که هر هفته چه روزی و دقیقا چه ساعتی خبرنامه تبلیغاتی آن به ایمیل شما ارسال می شود؟ حالا در نظر بگیرید یکی از این روزها که اتفاقا منتظر دریافت ایمیلشان هستید، با اشتیاق وارد اکانت خود می شوید اما می بینید خبری از ایمیل آن ها نیست، چه اتفاقی می افتد؟ آن وب سایت باز هم جایگاه قبل را برای شما دارد؟ شاید اگر همیشه منظم بوده و فقط یک بار چنین بی نظمی اتفاق افتاده باشد، تاثیری روی شما نداشته باشد اما حالتی را در نظر بگیرید که عضو وب سایتی شدید که به مطالب و محصولاتش علاقه دارید اما هیچ زمان و روز مشخصی برای ارسال خبرنامه هایشان ندارند. گاهی در روز سه مرتبه ایمیل می فرستند و گاهی اوقات ماهی یک ایمیل هم ارسال نمی کنند. مانند آن است که وقتی به دنبال چیزی هستید پیدا نمی شود اما زمانی که به آن نیاز ندارید همیشه کنار دستتان است. پیشنهاد ما این است که حداکثر دو بار در هفته و حداقل دو بار در ماه خبرنامه ارسال کنید و روز و ساعت مشخصی را در نظر بگیرید و دقیقا در همان زمان ارسال کنید. مثلا اگر تمایل دارید چهارشنبه ها ساعت 9 صبح خبرنامه خود را ارسال کنید، هر هفته دقیقا همان روز و ساعت ارسال کنید.
  • ارسال ایمیل گروهی و توسعه کسب و کار

    همان طور که می دانید ارسال ایمیل گروهی یکی از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد که با استفاده از آن برای تبلیغات کسب و کارتان می توانید ماهیانه میلیون ها تومان را به حساب های خود اضافه کنید. حتما تا به حال برای شما نیز ایمیل های تبلیغاتی بسیاری آمده است که شما را به خود جلب کرده اند اما آیا با خود فکر کرده و یا خواسته اید تا شما نیز از این طریق اقدام به کسب درآمد نموده و ایمیل های تبلیغاتی بفرستید؟ و کسب و کار خود را رونق بخشید؟

     ارسال چندین ایمیل ممکن است نتیجه ی مطلوبی نداشته باشد، اما زمانی که شما یک پنل ایمیل دارید و لیستی از هزاران ایمیل دردسترس شماست، می توانید با ارسال نکات مهم و ارزنده در مورد کسب و کار خود نتیجه ایی مطلوب در حد موتورهای جستجو نظیر گوگل را داشته باشید در واقع با ترویج تعامل با ارسال ایمیل گروهی می توانید در بازاریابی اینترنتی موفق تر شوید.

    ارسال ایمیل گروهی، روش موثری است كه اگر به شكل مناسبی انجام شود، می‌تواند به توسعه یك كسب و كار و فروش بیشتر كمك كند. منافع و امكاناتی كه یك محصول یا خدمات برای خریدار فراهم می‌كنند، عامل موفقیت فروش است. ویژگی‌ها و مشخصات كالا یا خدمات در یك سو قرار می‌گیرند و آن چه كه برای مشتری فراهم می‌آورند در سویی دیگر. به عبارتی یك بازاریاب موفق در خط به خط ایمیل ارسالی خود از فواید كالایش حرف می‌زند. بعد از یك تیتر جذاب و جالب توجه در ایمیل خود، این اولین جمله پیام تبلغاتی است كه تعیین می‌كند آیا خواننده به سراغ جمله دوم می‌رود و مطالعه پیام را ادامه می‌دهد یا خیر. هر جمله نیز به نوبه خود اهمیت دارد چرا كه جذابیت و مناسب بودن هر یك می‌تواند، خواندن عبارات بعدی را تضمین كند. هر كلمه و هر عبارت می‌بایست جوری انتخاب شوند كه امكان فروش و موفقیت پیام را توسط ارسال ایمیل گروهی بیشتر كنند.

    در نظر داشته باشید پیام فروش الكترونیكی که با ارسال ایمیل گروهی انجام می شود طوری باشد که انگار در حال گفتگو با خواننده ایمیل هستید. یك گفتگوی فروش موفق، با لحنی دوستانه و به دور از قید و بندهای گفتگوهای نامه‌ای رسمی انجام می‌گیرد هر پاراگراف نباید بیش از پنج خط باشد. درشت كردن حروف، علامت تعجب و سوال و خط كشیدن زیر كلماتی كه مهم هستند، هم توجه خواننده را جلب می‌كند و هم متن را جالب‌تر و متنوع‌تر كرده از خطر یكنواختی نجات می‌دهد و دقت كنید كه بیش از اندازه این روش‌ها را به كار نگیرید چرا كه وقتی بر همه چیز تاكید كنید، در واقع بر هیچ چیز تاكید نكرده‌اید.

    پیش از ارسال ایمیل گروهی، از دیگران بخواهید كه آن را بخوانند و نظرشان را بگویند.با داشتن نظرات بیشتر ارسال بهتری می توانید داشته باشید.تجربه‌ نشان داده كه وقتی مردم نامه‌ای را باز می‌كنند، اول پیوست آن را می‌ خوانند. پیوست پیام‌های فروش هم چنین خاصیتی دارد. پس حتما برای ایمیل تبلیغاتی خود در ارسال ایمیل گروهی پیوست بگذارید و هم این كه جالب توجه‌ترین و مهم‌ترین فایده خرید این كالا یا خدمات را در آن بگنجانید.

    در ارسال ایمیل گروهی مشتری احتمالی خود را راهنمایی کنید بگویید كه برای خرید باید چه كار كند. البته یك جمله كوتاه و امری پاسخگو نخواهد بود. این صحبت هم باید دوستانه و با فعل دوم شخص مفرد نوشته شود. از همه مهم تر این كه غیرمستقیم باید به خواننده امر كند و این یعنی همان تشویق او به خرید مثلا شما می‌‌گویید: "با تماس با ما در قرعه کشی شرکت خواهید کرد پس  همین حالا دست به كار شو!"

    البته لازمست كه همین مطالب جالب را به شیوه‌ای حرفه‌ای و مناسب بنویسید كه خواننده احساس خستگی نكند و تا پایان نوشته‌هایتان را بخواند.با این تفاسیر و ارسال ایمیل گروهی می توانید کسب و کار خود را رونق بخشید و بر تعداد مشتریان خود بیفزایید.
  • با ارسال ایمیل گروهی به سرعت در کسب و کارتان پیشرفت کنید

    اغلب ما برای کسب و کار خودمان یک وب سایت داریم و مشتریان ما برای خرید یا اطلاع از محصولات یا خدمات ما از سایت ما بازدید می کنند. طبق مطالعات اخیری که در حوزه بازاریابی اینترنتی انجام داده شده، این نتیجه به دست آمده که روش  ارسال ایمیل گروهی  برای کسب و کار های نوپا و تازه راه اندازی شده در حدود 7% جذب مشتری جدید می کند در حالی که شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای تازه تاسیس حدود 1% باعث جذب مشتری می شوند.

    این آمار به این معنا نیست که شما باید اکانت فیس بوک خود را غیرفعال کنید و یا دیگر عکسی در اینستاگرام قرار ندهید، بلکه ما می خواهیم عنوان کنیم که فقط این ها ابزار مارکتینگ آنلاین شما نمی باشند و تمام جوانب مارکتینگ را پوشش نمی دهند.

    اگر در ابتدای راه هستید و کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، برخی از تاکتیک های زیر را برای افزایش لیست ایمیل خود به کار ببرید تا ارسال ایمیل گروهی با کیفیتی را ایجاد کنید.

    -  راستگو باشید:
    صادق باشید و با لینکی به وب سایتتان که شعار شما در کمیپین تبلیغاتیان را با صداقت به مخاطب ارسال می کند این چرخه را تکمیل کنید. با ایجاد حس وفاداری در مشتریتان در او حس مسئولیت برای ارسال ایمیل گروهی به افراد دیگری را تضمین کنید.

     

    -  به آن ها حس مهم بودن بدهید
    جیمز استوآرت می گوید "هرگز با مخاطبان خود به چشم مشتری رفتار نکنید بلکه با آن ها همیشه مانند شریک خود رفتار کنید"
    در ارسال ایمیل گروهی نیز چنین است: به آن ها فرصت برنده شدن بدهید، فرصت نمایش دادن، فرصت تصمیم گیری بزرگ ، فرصت کمک به یک تغییر بزرگ را بدهید. اگر به مشتریانتان راهی برای کمک کردن نشان دهید آن ها را دچار وفاداری می کنید که به سختی از بین می رود. به آن ها چیزی جداگانه از حق خرید محصول خود را بدهید آن وقت است که می بینید آن ها این فرصت را با بقیه به اشتراک می گذراند و محصول شما را نیز می خرند. 

    از آن ها بخواهید که ایمیل شما را به اشتراک بگزارند:
    اغلب اوقات ما فراموش می کنیم که به مخاطب خود تکلیفی بدهیم. اگر ما یک بازیگر بر روی صحنه بودیم برای ایجاد هیجان از مخاطبین می خواستیم که دست بزنند یا فریاد خوشحالی بکشند. در ارسال ایمیل گروهی نیز چنین است باید ازمشتریان خود بخواهید که ایمیل شما را به  عزیزان خود ، به دوستان و کسانی که برایشان مهم است ارسال نمایند، شما حتی می توانید از یک فایل gif که نشان می دهد ایمیل توسط شخصی دیگر ارسال می شود نیز استفاده کنید. و این دیدگاه ترغیب برای ارسال ایمیل شما به دیگران را در ذهن او ایجاد کنید 
  • حفظ مشتری با استفاده از ارسال ایمیل گروهی

    برای پیشرفت در کسب و کارتان فرقی ندارد که فعالیت شما در زمینه ی یک موسسه‌ی مشاوره‌ی بازاریابی، یک مرکز نرم‌افزاری، یک مجتمع آموزشی، نمایندگی فروش اتومبیل، مغازه‌ گل فروشی، رستوران یا حتی یک گروه موسیقی باشد. در هر صورت موفقیت و سود بیشتر به ایجاد مشتریان وفادار و ایجاد علاقه در آن ها با استفاده از ارسال ایمیل گروهی چندین برابر می شود در حالی که هزینه ی زیادی هم برایتان نخواهد داشت.

    در هر کسب و کاری، روش‌های ارتباط با مشتری اهمیت بسزایی دارند. امروزه بهترین راه ارتباط با مشتری ارسال ایمیل گروهی است.

    محاسبات آماری نشان می‌دهد که برای تبدیل یک مراجعه کننده معمولی به یک مشتری، شرکت‌ها دست کم به برقراری ۶ یا ۷ تماس نیاز دارند. به یاد داشته باشیم که این تماس‌ها هم وقت‌گیر و هم پرهزینه است. در این مرحله است که ارسال ایمیل گروهی به عنوان مهم‌ترین بخش فعالیت بازاریابی شرکت‌ها وارد عمل می‌شود.

    در واقع ارسال ایمیل گروهی بازدید کنندگان را به مشتریان وفادار دائمی تبدیل می کند اهمیتی ندارد که مشتریان و بازدیدکنندگان چگونه اطلاعات شرکت شما را می‌یابند. ممکن است شما برای ورود به موتورهای جستجو مبالغی را پرداخت کرده باشید، یا حمایت از یک خبرنامه را به عهده گرفته باشید، یک لیست خبری را اجاره کرده باشید، تبلیغات بنری، فلایرها یا حتی از کارت‌پستال استفاده کرده باشید. در هر ارسال ایمیل گروهی حرف اول را می‌زند. این روش امکان سرمایه‌گذاری شرکت شما را در دیگر شیوه‌های پرهزینه و وقت‌گیر بازاریابی فراهم کرده، روند بازگشت سرمایه را، به ازای هر ریالی که صرف جذب مشتری و ایجاد یک ارتباط تجاری سودآور می کنید، بهبود می‌بخشد

    برخلاف نامه های معمولی، ارسال ایمیل گروهی هیچ هزینه‌ ی اضافی ندارد و می‌توانید به سادگی روابط جدیدی را بر اساس ارزش های مشتریان خود پایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید که این روابط، حامی و مکمل نام شرکت و عامل متمایز کننده‌ی شما از شرکت‌های رقیب خواهد بود.

    روش‌های ارتباطی شما می‌تواند شامل خبرنامه، تبلیغات اختصاصی محصولات و خدمات، اطلاعیه‌ی فروش، معرفی خدمات جدید، دعوت‌نامه به مناسبت مراسم مختلف، کارت‌های تبریک و بسیار بیش‌تر از این ها باشد.

    ارسال ایمیل گروهی، راهی آسان و کم‌هزینه برای برقراری روابط سریع و دوام با مشتری است. مزایای این روش دور از تصور شما است. در واقع شما با ارائه‌ی اطلاعات و آموزش به مشتری این ذهنیت را در او ایجاد می‌کنید که فقط شما هستید که می‌توانید به درستی نیازهای او را برآورده کنید. و حتی از این هم مهم‌تر این‌که ممکن است آن ها شما را به عنوان یک صاحب‌ نظر و خبره در این کار به شمار بیاورند. با این کار ضمن ایجاد اعتماد، درهای روابط دوجانبه با مشتری گشود شده، آن ها مسایل و مشکلات خود را با شما در میان می‌گذارند.

    با اطلاعاتی که از مشتریان خود به دست می‌آورید، به تامین نیازهای جاری آن ها قادر می‌شوید، پیشنهادهای فروش اختصاصی خود را تنظیم کرده، رقبای خود را پشت سر می‌گذارید. در این فرایند به برخی فرصت های پنهان در حیطه‌ی فروش که تاکنون به آن نپرداخته بودید نیز واقف می‌شوید.

  • 21
    شهریور

    ارسال ایمیل گروهی - تخفیف 30 درصدی پنل ارسال ایمیل گوهی میلرلایت

    به مناسبت 1000 مین مشتری راضی پنل ارسال ایمیل گروهی میلرلایت در ایران، این شرکت با تخفیف ویژه 30 درصدی به کاربران ایرانی آن ها را به استفاده از این محصول ساده، زیبا و کارا دعوت می کند

    قابل ذکر می باشد که این تخفیف در پنل ارسال ایمیل گروهی فقط برای اکانت های جدید بوده و برای ارتقاء اکانت های قبلی قابل استفاده نخواهد بود

    علاقمندان می توانند برای استفاده از تخفیف پنل ارسال ایمیل گروهیبا شماره تلفن 22353500 تماس گرفته و یا حرف T را به شماره 3000616177 ارسال نمایند تا همکاران در بخش فروش با آن ها تماس بگیریند
    مدت زمان اعتبار این تخفیف تا 23 شهریور 94 می باشد
     
    قیمت  ها با این تخفیف به شرح ذیل می باشند
     
  • 11
    شهریور

    روش های موثر برای رفتن ایمیل ها فقط به inbox وگریز از اسپم

    هدف از این مقاله توضیح اصول اولیه ای است که باعث می شود email provider ها مثل جی میل یا یاهو، ایمیل های شما را که با نرم افزار های ارسال ایمیل گروهی فرستاده می شوند را در فولدر inbox و spam قرار دهد و یا کلا reject کند.

    سه معیار اصلی برای تصمیم گیری در مورد این که یک ایمیل در هنگام ارسال ایمیل گروهی وارد inbox شود یا spam وجود دارد :

    1. رتبه mail server  (میل سرور) : هر سرویس دهنده ایمیل بر اساس ایمیلی که می آید به میل سرور ارسال کننده آن ایمیل، رتبه می دهد.
    2. رتبه دامنه (domain): سرویس دهندگان به دامنه هایی که از آن ایمیل آمده رتبه می دهند، بر اساس کیفیت ایمیل
    3.   محتوای ایمیل :

    - اگر محتوای شما تنها یک تصویر است و متنی در ایمیل وجود ندارد احتمال اسپم شدن آن هنگام ارسال ایمیل گروهی زیاد می شود.

    - استفاده از کلمات انگلیسی مثل spam، paypal و apple در ارسال ایمیل گروهی احتمال اسپم شدن ایمیل را افزایش می دهند

    - ممکن است از لینک ها و یا آدرس هایی استفاده کنید که Domainkeys/SPF آن لینک ها در لیست سیاه سرویس دهنده باشد.

    زمانی که یک سرویس دهنده، ایمیلی را دریافت می کند تمام معیارهای بالا را در مورد آن ایمیل بررسی می کند و یک نمره یا score به آن ایمیل می دهد. بر اساس آن score ایمیل را در inbox و یا spam قرار می دهد.

    بعد از ارسال ایمیل گروهی  مجدد ایمیل ها رتبه بندی می شوند ایمیل هایی که نرخ باز شدن و کلیکشان بالا باشد و کاربران بیشتری درگیر آن ها باشند مسلما باید در inbox مشتری قرار گیرند اگر میزان spam complaints  و یا bounce rate یک ایمیل بالا باشد رتبه آن نیز پائین می آید و احتمال اسپم شدن ایمیل های بعدی آن بالا می رود.

    حتما برای شما پیش آمده که مشتری و یا آشنایی با شما تماس می گیرد و می گوید ایمیل شما را در فولدر اسپم خود دریافت کرده است و یا اصلا ایمیلتان را دریافت نکرده است، در این مواقع چه باید کرد ؟

    1-     ابتدا اگر ایمیل شما به مشتری نرسیده بگوئید فولدر اسپمشان را چک کنند.

    2-    اگر در فولدر اسپم بود ، sender email خود را بررسی کنید. بهتر است دامنه ایمیل ارسال کننده دامنه شرکتی و خصوصی باشد تا دامنه های عمومی مثل جی میل و یاهو و غیره.

    3-    بعد از این که sender email  و sender name را مطابق با دامنه شرکت و نام شرکت عوض کردید، ایمیل را ابتدا برای خود به عنوان تست ارسال کنید

    4-    اگر بازهم در اسپم دریافت کردید محتوای ایمیل خود را برای ارسال ایمیل گروهی بهبود ببخشید و آن را مجددا به عنوان تست برای خود ارسال کنید.

    5-    موردی که حتما باید بررسی شود، authenticate دامنه می باشد. شما باید فرایند معتبر بودن دامنه خود را انجام دهید. به عنوان مثال در نرم افزار میلرلایت در منوی setting در کنار گزینه support می توانید گزینه authentication  را انتخاب کرده و  تغییرات مربوط به DNS خود را انجام دهید.

  • عوامل موفقیت در بازاریابی با ارسال ایمیل گروهی

    • برای موفقیت در ارسال ایمیل گروهی  بهتر است ایمیل های خود را فقط برای افرادی ارسال کنید که برای دریافت آن درخواست داده اند.

    برای احترام به مشتریان خود، بهتر است بعد از دریافت درخواست افراد، یک پیام برای آن ها بفرستید و تاییدیه ای مبنی بر موافقت برای دریافت ایمیل بگیرید. یکی از بهترین راه حل های جلب اعتماد مشتری، احترام به عقاید مشتری در مورد دریافت نامه های تبلیغاتی یا عدم دریافت آن هاست.

    بررسی انجام شده در سال ۲۰۰۱ نشان می دهد که ۶۳% از کاربران وب معتقدند که ارسال نامه های ناخواسته به سبب خرید از طریق وب سایت ها، برای آنان مزاحمت ایجاد می کند. در حالی که در سال ۱۹۹۸ تنها ۵۸% افراد این چنین نظری داشتند.

    این مطلب باعث شده است که اکثر افراد در هنگام خرید و بازدید از وب سایت ها، از آدرس های جعلی و غیرواقعی استفاده کنند. طبق بررسی انجام شده در سال ۱۹۹۵ حدود۶۰% بازدیدکنندگان هنگام پر کردن فرم های اینترنتی، اطلاعات غلط وارد کرده اند.

    • همواره به درخواست های مشتری برای عدم دریافت خبر نامه احترام بگذارید.

    یکی از مواردی که در ارسال ایمیل گروهی باید رعایت شود این است که که به مشتریانی که تمایل به دریافت خبرنامه نداشته باشند این اجازه را بدهید که با کلیک بر لینک لغو اشتراک، دیگر خبرنامه ایی از طرف شما دریافت نکنند.

    • به یاد داشته باشید هنگام ارسال ایمیل گروهی حجم کمتر خبرنامه معمولا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
    • برای هر تغییری توسط ارسال یک نامه، تائیدیه بگیرید.

    هنگام  ارسال ایمیل گروهی هر تغییری که در مشخصات و وضعیت مشتری اعمال می شود از وی تاییدیه بگیرید. با این کار درصد امکان بروز اشتباه و اطلاعات غلط را کاهش می دهید. اگر از طریق یک ایمیل نا معتبر درخواستی دریافت کنید، بعد از فرستادن نامه اخذ تائیدیه ، هرگز جوابی دریافت نخواهید کرد. با این روش می توانید بیشترین بهره وری را از ارسال ایمیل گروهی داشته باشید.

    • لیست ایمیل مشتریان شما فقط و فقط مخصوص شماست!

    اگر می خواهید به پیشرفت همکاران خود د ر کسب و کارشان کمک کنید و از طریق همکاری با آن ها درآمد های خود را نیز افزایش دهید، در نامه های تبلیغاتی خود به مشتریان پیشنهاد دهید که از سرویس های همکاران شما نیز استفاده کنند. اما دقت کنید که تبلیغات حتماروی نام شرکت شما تاکید داشته باشد و لسیت ایمیل های خود را هرگز در اختیار دیگران قرار ندهید

     به یاد داشته باشید که لیست مشتریان شما سرمایه ای است مخصوص شما!

    • از لیست مشتریان دیگران استفاده نکنید.
    ارسال ایمیل گروهی سرعت پیشرفت شما را زیاد می کند ولی قدرت شبکه های اجتماعی را از یاد نبرید.
Go To
Page Size